10 прости правила за щастлив живот

По-магичен и удовлетворяващ ден, благодарение на вас самите

2017-12-29 07:11:00 | Илияна Николова

Животът е една магия. Колкото и да се мръщим на неприятните изненади, които ни поднася и на трудностите, с които ни залива, животът е прекрасен.

Той може да стане още по-магичен с ваша помощ. Трябва само да последвате някои правила за живота, с които да го направите още по-вълнуващ, специален и щастлив! Всичко зависи от вас.

1. Дръжте телефона си далече от леглото.

Телефонът ви е нужен през деня, но не и вечер или сутрин. Оставете го надалече от леглото си. Не осветявайте очите си със силната му светлина вечер и не разчитайте на дразнещата му аларма сутрин. Ще се почувствате много по-добре.

Правила за живот от Катрин Деньов

2. Записвайте мечтите си.

Всеки човек мечтае. Но ако не запишем мечтите си лесно можем да ги забравим и да спрем да ги преследваме. Ако обаче си водим нещо като дневник за мечти е много по-лесно да ги структурираме в главата си, да правим всичко възможно всеки ден, за да ги осъществим. Направете своя мотивационен дневник – ще се почувствате по-щастливи, когато започнете да отмятате постигнатите цели.

3. Събуждайте се с танц.

Танцът дава енергия и настроение. Започвайте всеки свой ден с любима песен и танцувайте! Не само ще се събудите и ще се заредите със сили за през деня, но и ще повишите нивата на серотонина си.

4. Излезте и се разходете.

Ако имате куче, разходете го преди работа. Не правете разходката набързо, а отделете време да ѝ се насладите. Ходете енергично, поиграйте с кучето, това ще ви зареди.

Дори да нямате домашен любимец разходката ще ви се отрази добре. Отидете пеша на работа, обръщайте внимание на заобикалящата ви среда. Тя ще ви се отблагодари с красивата си сутрешна прегръдка и свеж въздух.

5. Говорете с животните и растенията.

Няма да повярвате колко добре ще се почувствате, ако започнете да се отнасяте с животните и растенията като с хора. Те ще ви отвърнат с чистата си доброта и енергия по своя начин.

6. Всеки ден помирисвайте нещо приятно.

Обонянието дава директна информация на мозъка като го стимулира да работи по-добре. Приятните миризми провокират производството на серотонин, хормон на щастието, както и ендорфини. Те подобряват настроението, борят депресията, подобряват производителността.

Правилата за живот на Джордж Бърнард Шоу

7. Медитирайте.

Не е нужно да медитирате по типичния за това начин. Не сте монах специалист по източни култури и изкуства. Направете го по свой начин. Можете да медитирате дори докато миете съдовете си или готвите. Медитацията е състояние на духа, спокойствие, нагласа. Отпуснете се, дишайте и се опитайте да не мислите за нищо, докато го правите.

Още по темата

8. Масажирайте ръцете и краката си.

По ръцете и краката се намират множество точки, отговарящи на различни органи и нервни окончания по тялото. Стимулирайки тези точки, вие подобрявате цялостното си здраве и психическо състояние.

9. Угасете лампите, когато можете.

Електрическото осветление се намесва пряко в природните механизми, отговарящи за редица процеси в организма. Ако разчитате само на естествената светлина в ежедневието си, ще се убедите колко по-здрави и щастливи ще се чувствате. Това е така, защото в организма се секретират специфични химикали в зависимост от осветеността през деня и тъмнината през нощта.

Ползвайте електрически лампи и изкуствено осветление само когато наистина се налага. През останалото време разчитайте на слънчевата светлина.

10. Благодарете всеки ден.

Бъдете благодарни, че ви има, че имате близките си, че имате всичко това, от което имате нужда. Ценете истинските неща в живота, не копнейте само за онова, което нямате. Това ще ви накара да се чувствате още по-зле. Вместо да съжалявате за онова, което нямате, благодарете за нещата, които имате в този живот.