Бърза следпразнична диета

2011-05-05 10:46:00 | Мария Дуковска

Празниците минаха, а ние натежахме с няколко излишни килограма. Това е нормално, при по-дълга празнична почивка, да се задържим около вкусната трапеза, но пък много хубаво не е на хубаво, казал е народът. Затова следва бързо да се приведем във форма и да помогнем на организма да си почине.

Предлагаме ви двудневна разтоварваща диета, която не е с цел отслабване, а разтоварване на организма. Максимален брой килограми, които може да свалите с нея е 3.
По време на диетата се забраняват алкохолни и газирани напитки, както и всякакви сладки и тестени неща. Допуска се единствено по една лъжица мед, сутрин или вечер. Позволените напитки са вода, кафе и чай без захар. Може с подсладител или мед.

Първи ден:
закуска: кофичка обезмаслено кисело мляко с мюсли (по желание).
обяд: зелена салата, комбинирана с пилежка пържола или печена риба. Най-добре е месото да бъде печено.
следобедна закуска: плод, но не сладък.
вечеря: салата по избор.

Препоръчителен прием на вода през деня - 1 литър и 1/2.

Втори ден:
закуска: обезмаслено мляко БЕЗ мюсли.
обяд: зелена салата, комбинирана с парче риба на скара (може да я замените с консерва филе от скумрия в собствен сос).
следобедна закуска: чай.
вечеря: само зелена салата.

Основната цел на диетата е да разтовари организма ви, да облекчи тежестта в стомаха и да ви накара да се почувствате по-леки. Бон апети!

* * *
Лунна диета – май 2010
Добра фигура и пристрастяващи храни
Отслабва ли се с глад?
Вегетарианство – за и против