Тридневна диета с картофи

Сваля до три килограма

2016-12-14 08:00:00 | Михаела Лазарова

Картофите са едни от най-консумираните зеленчуци. Хапваме ги през цялата година, имат чудесен вкус и са питателна храна. Богати са на витамини от групата В, витамин С, калий, калций, магнезий и други, не съдържат холестерол, а в 100 г от тях (варени) се съдържат около 80 калории.

Това ги прави подходящи за диетични режими на хранене, тъй като засищат и не дразнят стомаха. Ако сте любители на картофите и искате да свалите няколко излишни килограма, за вас е тридневната диета с картофи.

Менюто е лесно за спазване и се състои само от три хранителни продукта – картофи, зелен чай и кисело мляко. По време на режима се препоръчва да не се консумират захар и сол, но да се пие много вода.

Ако спазвате диетата стриктно може да се разделите с до три килограма в рамките на три дни. Запишете си и менюто, като може да изберете да включите в него сладки, червени или обикновени картофи.

Първи ден

Закуска: 1 варен картоф без сол, 200 г нискомаслено кисело мляко

Вечеря: 2 печени картофа, чаша зелен чай без захар

Вечеря: 2 чаши нискомаслено кисело мляко

Втори ден

Закуска: 200 г кисело мляко

Вечеря: 2 печени картофа, чаша зелен чай без захар

Вечеря: 1 варен картоф без сол, 200 г нискомаслено кисело мляко

Още по темата

Трети ден

Закуска: 1 варен картоф без сол

Обяд: 1 варен картоф, 200 г нискомаслено кисело мляко

Вечеря: 200 г кисело мляко

Снимка: istock