5 храни, които да ядете и 4, които да избягвате по време на менструация

За да бъдете винаги в добра форма

2020-06-15 11:18:00 | Михаела Лазарова

Храни, които да избягвате

Млечни продукти

Ако имате болезнена менструация, избягвайте консумацията на сирене, прясно мляко. Те съдържат лактоза, която може да предизвика храносмилателни проблеми, като болки и подуване в корема, газове, гадене. Пробвайте с натурално кисело мляко, но ако и от него имате неразположения, ограничете консумацията му.

Тестени закуски, сладкиши, захарни изделия

Всички те допринасят за подуването на корема, образуване на газове, задържане на излишни течности. Рафинираната захар предизвиква редица възпаления в човешкото тяло.

Още по темата

Кофеинови напитки

Според някои проучвания, консумацията на кофеинови напитки и храни по време на месечния цикъл може да удължи продължителността му, да влоши и предменструалния синдром.

Внимавайте с пикантните храни

Лютите чушки, когато се хапват в разумни количества, биха намалили възпаленията в тялото. Ако прекалите с пикантните храни, това може да обостри вашите храносмилателни проблеми.

По материали от brightside.me'

Снимка: pixabay