Свободно време

Investor Media Group с рекордни резултати на онлайн медиите си

Впечатляващите резултати са доказателство за високата оценка и доверие, което потребителите гласуват на медиите в Investor Media Group

14.08.2020г. / 15 10ч.
Аз жената
Investor Media Group с рекордни резултати на онлайн медиите си

Investor Media Group – медийната група с най-разнообразното портфолио от медии на пазара, достигна нов рекорд в историята си. През юли пазарният дял на медийната група, част от която е флагманът на икономическите и финансовите новини Investor.bg и световно признатият бранд в бизнес журналистиката Bloomberg – Bloomberg TV Bulgaria, продължава да нараства и достига 58%, което е рекорд за групата до момента и ръст от 11% на годишна база (по данни на Gemius).

Впечатляващи ръстове и увеличаване на броя уникални потребители отбелязват почти всички платформи от Investor Media Group. През юли бизнес порталът Investor.bg регистрира покачване в трафика с 8% на месечна и 103% на годишна база. Над 879 хиляди потребители са избрали да се информират за най-важното от бизнеса и финансовия свят от Investor.bg, което определя на бизнес медията 19% пазарен дял и убедително лидерската позиция в сегмента през този месец в условията на силно конкурентна среда.

Значителен ръст в трафика на годишна база отбелязва и сайтът Automedia.bg – най-разпознаваемата българска онлайн медия, специализирана в сферата на автомобилната индустрия. След като в продължение на месеци посещаемостта на Automedia.bg се покачваше постоянно, през юли водещият автомобилен сайт, част от Investor Media Group, достигна и впечатляващ рекорд.

Най-големият ръст в историята си Automedia.bg регистрира през юли, когато новините за индустрията и всичко интересно около последните и най-горещи модели автомобили, са достигнали до 530 хиляди уникални потребители, което е покачване с 13% спрямо предходния месец и повече от два пъти (180%) на годишна база. Само за последните 12 месеца медията успява да увеличи с 9 на сто и пазарния си дял, достигайки 11%.

Основен източник на трафик за Automedia.bg са директните посещения, което е доказателство както за доверието, което потребителите гласуват на сайта и новините в него, така и за авторитета и качеството на марката.

Ръст от 3% на месечна и 8% на годишна база регистрира и Dnes.bg – една от най-четените новинарски онлайн медии в страната. Повече от 1,11 милиона са читателите, които са се доверили на новините в Dnes.bg през юли.

Голямо покачване на трафика си регистрира и спортният уебсайт Gol.bg. С 20 на сто на месечна база и 32% на годишна е ръстът на потребителите, които са избрали да проследят новините от футболните и други спортни първенства през уебсайта. В началото на юли Gol.bg премина през редизайн и стартира нов респонсив и още по-функционален сайт.

Любимата онлайн медия на съвременната жена Az-jenata.bg, която тази година празнува 18-ия си рожден ден, също продължи да привлича нови уникални потребители, продължавайки тренда на плавен ръст и достигайки поредния си рекорд. През юли посетителите на сайта са достигнали 737 хил., което е най-високият брой до момента и ръст от 2% на месечна и 49% на годишна база. За последните 12 месеца чрез интересните си авторски статии Az-jenata.bg увеличава пазарния си дял с 5 на сто, достигайки 16%.

Впечатляващите резултати са поредното доказателство за високата потребителска оценка и доверие, което потребителите гласуват на медиите в Investor Media Group и за качественото журналистическо съдържание в тях. В отговор на COVID-19 кризата Investor Media Group реализира част от годишните си събития в нов мултиплатформен онлайн формат, поставяйки на фокус актуалните и важни теми, пред които бизнесът и обществото са изправени.

През есента предстои и втора серия онлайн събития, с които медийната група ще отговори на нуждата на зрителите и читателите си от качествена и навременна информация и експертни анализи и прогнози от водещи имена в страната и света.

Коментирай